Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

VERSLAG ALGEMENE LEDENVERGADERING 9 december 2014

15 december 2014 23:00

Op dinsdag 9 december 2014 om 19.30 uur was er in de kantine de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. Onder een bovengemiddelde belangstelling van ca. 60 leden opende voorzitter Gerard Voorn de vergadering.

Na het doorlopen en vaststellen van de agenda werden de vaste ALV agendapunten zoals de verslagen van de diverse commissies en de jaarcijfers over het afgelopen boekjaar toegelicht. De kascontrolecommissie kwam  na bestudering van de financiële stukken tot een positief advies naar de leden toe. Maikel Plak vormt samen met Yuri Schurrman de kascontrolecommissie (ook het komend seizoen). Het bestuur werd decharge verleend. De begroting voor het komend boekjaar onderging,  ondanks een eventuele contributieverhoging, ook de toets van de aanwezigen en werd goedgekeurd. Een tweetal nieuwe bestuursleden werden benoemd. Marc van Dijk wordt na terugtreden van Ronald van der Veen de nieuwe penningmeesten en Martin Hoekstra wordt benoemd als vice-voorzitter.  Het bestuur wenst de nieuwe bestuursleden succes voor de komende periode van 3 jaar.

Zo werden alle standaard agendapunten puntsgewijs afgehandeld. Daarna werd er nog 1 agendapunt behandeld. Het betrof de stand van zaken om de oude kleedkamers te renoveren. Door de voorzitter werd er een toelichting gegeven en werden de voorwaarden geschetst waaronder de renovatie van de oude kleedkamers kan plaatsvinden. Deze kwamen er in het kort op neer dat de renovatie de club geen geld mag kosten, dus de benodigde financiën zullen middels acties/donaties/veiling bijeen moeten worden gebracht. Het aantal vrijwilligers zal moeten worden vergroot, leden kunnen zich hiervoor  aanmelden. Het Bestuur zal dit begin volgend jaar op de website kenbaar maken.

Na het houden van een rondvraag kon de voorzitter om ca. 20.45 uur de vergadering sluiten en ieder bedanken voor zijn of haar aanwezigheid. Na de vergadering werd er onder het genot van een drankje nog wat nagebabbeld.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!