Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

VERSLAG ALGEMENE LEDENVERGADERING 20 NOVEMBER 2012

21 november 2012 11:15

Op dinsdag 20 november 2012 om 19.30 uur was er in de kantine de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. Onder belangstelling van 35 leden opende voorzitter Gerard Voorn de vergadering.

Na de gebruikelijke plichtplegingen kwamen de vaste agendapunten zoals de verslagen van de diverse commissies, de jaarcijfers over het afgelopen boekjaar werden toegelicht en vragen uit de zaal beantwoord en daar waar nodig nog voorzien van extra informatie. De kascontrolecommissie deed ook een duit in het zakje, alle cijfers werden door deze commissie gecontroleerd en goed bevonden. Robert Verdel treedt (onder dankzegging) terug en Yuri Schuurman neemt zitting in de kascontrolecommissie. De begroting voor dit boekjaar onderging ook de toets van de aanwezigen en werd goedgekeurd. Het bestuur werd decharge verleend.

De (her)verkiezing van een tweetal bestuursleden geschiedde zonder dat er gestemd hoefde te worden aangezien er geen tegenkandidaten waren. De heren Luciano Santos ( jeugdvoorzitter) en Eef van Amerongen (secretaris) werden (wederom) in het bestuur verwelkomd en succes toegewenst voor de komende periode van 3 jaar.

Zo werden alle standaard agendapunten stapsgewijs afgehandeld. Daarna werden er nog 2 agendapunten behandeld. Het eerste punt ging over het vrijwilligersbeleid. Door de voorzitter werd er teruggeblikt op het vastgestelde vrijwilligersprotocol, vervolgens een weergaven gegeven van de stand van zaken op dit moment. Conclusie was dat alle begin moeilijk is  maar dat het absoluut moet lukken. Als voorbeeld werd genoemd de vrijwilligers die de uitbreiding realiseren en de vrijwilligers die maandelijks auto's wassen bij Spelt. Na het beantwoorden van diverse vragen/suggesties werd de afspraak gemaakt dat het bestuur een evaluatie aan het eind van het seizoen zal houden en dat dit besproken wordt in de volgende ALV.  Vervolgens werd door Eef van Amerongen een beeld geschetst van de stand van zaken van de uitbreiding van onze accommodatie.  Ten behoeve van de uitbreiding zullen nog extra financiële injecties nodig zijn om de uitbreiding geheel te realiseren. Een aantal acties staan op stapel en een aantal zullen nog moeten worden bedacht. Tot slot werd er nog een oproep gedaan aan alle leden om ook een handje te helpen bij het realiseren van de uitbreiding. Vele handen maken licht werk!

Na het houden van een rondvraag kon de voorzitter om ca. 20.30 uur de vergadering sluiten en een ieder bedanken voor zijn of haar aanwezigheid. Na de vergadering werd er onder het genot van een drankje nog wat nagebabbeld.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!