Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

LET OP: ALGEMENE LEDENVERGADERING VERPLAATST NAAR DINSDAG 9 JANUARI 19.30 UUR

5 december 2017 11:00

De Algemene Ledenvergadering seizoen 2016/2017 is, door omstandigheden, verplaatst van dinsdag 12 december naar dinsdag 9 januari om 19.30 uur in de kantine van Nicolaas Boys. Bijgaand de agenda.
Het Bestuur

Algemene Ledenvergadering op dinsdag 12 december 2017 om 19.30 uur.

1. Opening.

2. Notulen van de Algemene Ledenvergadering van 13 december 2016; liggen 1 week voor de ALV ter inzage in de bestuurskamer.

3. Jaarverslag seizoen 2016/2017 per commissie; Jeugdbestuur; Sponsorcommissie; Facilitaire Zaken; Voetbaltechnische Zaken.

4. Financieel jaarverslag 2016/2017; ligt 1 week voor de ALV ter inzage in de bestuurskamer.

5. Verslag door kascommissie 2016/2017.Benoemen nieuwe kascommissieleden; Kandidaten kunnen zich aanmelden bij het bestuur.

6. Decharge bestuur voor het gevoerde beleid.

7. De begroting van het seizoen 2018/2019 met de door het bestuur voorgestelde maatregelen; Goedkeuring begroting; ligt 1 week voor de ALV ter inzage in de bestuurskamer.

8. Benoemen bestuursleden; Volgens onderstaand roulatieschema

-  ALV 2017 treden af de penningmeester en vice-voorzitter

De penningmeester stelt zich niet herkiesbaar. Inge van Ketel stelt zich verkiesbaar voor de vacante functie van penningmeester, Tegenkandidaten voor de functie penningmeester kunnen zich schriftelijk aanmelden tot uiterlijk 2 weken voor de ALV van 12 december a.s. bij het Bestuur. Ook zijn wij nog steeds op zoek naar een vice-voorzitter.

Roulatieschema;

- ALV 2018 treden af de secretaris en de jeugdvoorzitter

- ALV 2019 treden af de voorzitter en bestuurslid VTZ

9.  Stand van Zaken plannen renovatie oude kleedkamers.

10. Contributieverhoging i.v.m. huurverhoging (kunst)grasvelden

11. Stand van zaken kantinecommissie

12. Rondvraag.

13. Sluiting om ca. 20.30 - 21.00 uur.

Omdat ook de selectiespelers en overige senioren aanwezig kunnen zijn bij de Ledenvergadering zal de training van de selectie na de vergadering starten.

In de ledenvergadering legt het Bestuur verantwoording af over het afgelopen seizoen (2016/2017), zowel beleidsmatig, inhoudelijk alsmede financieel. Daarnaast worden de bestuurlijke voornemens voor het nieuwe seizoen aan de leden voorgelegd. Als u mee wil spreken over het beleid binnen onze vereniging en hierop invloed wilt uitoefenen, kom dan naar de ALV van Nicolaas Boys op 12 december a.s. De stukken voor de vergadering liggen een week voorafgaand aan de vergadering ter inzage in de bestuurs- en commissiekamer.

Het Bestuur van s.v. Nicolaas Boys

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!